ٹوکری میں شامل کر دیا گیا
UCare
وارنٹی پلانز
Basic Plan
منصوبہبنیادی
Plus Plan
منصوبہپلس
Platinum Plan
منصوبہپلاٹینم

3 سال تک توسیعی وارنٹی

Available
Available
Available

توسیعی وارنٹی کے تحت مفت مرمت

Available
Available
Available

بین الاقوامی وارنٹی کوریج (1 سال)

Not Available
Available
Available

حادثاتی نقصان کی وارنٹی

Not Available
Available
Available

حادثاتی نقصان کی وارنٹی کے تحت 25% مرمت کے چارجز (فی واقعہ)۔. T&C کا اطلاق۔*

Not Available
Available
Available

نقصان پہنچانا

Not Available
Not Available
Available

آگ سے حفاظت

Not Available
Not Available
Available
شرائط و ضوابط
UBUY کے تحت وارنٹی مندرجہ ذیل کا احاطہ نہیں کرے گی:

ڈیوائس کی مرمت غیر مجاز خدمت مراکز پر کی گئی تھی جب تک کہ UBUY کی منظوری نہ ہو۔

نقصانات جان بوجھ کر ٹوٹنے کے نتیجے میں ہوئے۔

مصنوعات کے ایک ہی یا مختلف اطراف کو متعدد مشکوک نقصانات۔

ڈیوائس کے جسم میں جھکنا یا ڈینٹ یا کسی اور کاسمیٹک نقصان۔

متعدد یا مشترکہ نقصانات جیسے کہ ایک ہی وقت میں مائعات کا ٹوٹنا اور پھیلنا اور مائعات میں مکمل ڈوب جانا۔

غلط استعمال، دانستہ لاپرواہی، ناقص ترتیبات، ناقص قسط اور غیر موزوں لوازمات کے استعمال کے نتیجے میں ہونے والی ناکامیاں۔

سیریل نمبرز کو تبدیل کیا گیا تھا، اس کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی گئی تھی یا مکمل یا جزوی طور پر ہٹا دی گئی تھی، یا لیبل کو ہٹا دیا گیا تھا۔

مصنوعات کے ساتھ لوازمات۔

معمول کی دیکھ بھال اور صفائی۔

وائرس کے انفیکشن یا اس طرح کی وجہ سے ڈیٹا/سامان/سافٹ ویئر کا نقصان۔

آپ کے آلات کو کیڑوں اور چوہوں وغیرہ کے انفیکشن سے بچانے میں ناکامی۔

واٹر پیوریفائر یا کچن کی چمنی میں فلٹر جیسے استعمال کے قابل پرزے، جو ایک خاص زندگی بھر کے لیے بنائے گئے ہیں اور اس لیے صارف کی طرف سے تبدیل کیے گئے ہیں، ان کا احاطہ نہیں کیا گیا ہے۔

شپنگ اور کسٹم اگر متبادل آپ کو بھیجا جا رہا ہے۔

مینوفیکچرر کی تصریحات میں غیر منظور شدہ ترمیم کی وجہ سے ہونے والا کوئی نقصان بشمول مینوفیکچرر کی ہدایات پر عمل کرنے میں ناکامی۔

وارنٹی قابل منتقلی نہیں ہوگی۔

وارنٹی کسی بھی مصنوعات کی ڈیٹا ریکوری کا احاطہ نہیں کرے گی جس میں ڈیوائس پر ڈیٹا کو ڈیجیٹل طور پر اسٹور کرنے کا ذریعہ ہو۔

UBUY کسی آئٹم کی وارنٹی منسوخ کر سکتا ہے اور وارنٹی کی رقم واپس کر سکتا ہے اگر وہ آئٹم کو وارنٹی کے لیے اہل نہیں سمجھتے ہیں۔

Terms and Condition
وارنٹی کا دعوی کیسے کریں۔
وارنٹی کا دعوی کرنے کے لیے، اکاؤنٹ میں اپنے آرڈرز پر جائیں اور متعلقہ مصنوعات کے لیے "وارنٹی کا دعوی کریں" پر کلک کریں۔ برائے مہربانی وارنٹی کے لیے درج ذیل نکات کو نوٹ کریں:
1

مصنوعات میں خرابی یا نقصان کی صورت میں، صارف کو مصنوعات کو مینوفیکچرر کے سروس سینٹر یا مصنوعات کے لیے اصل خریداری رسید کے ساتھ کسی مجاز خدمت مراکز میں لے جانا چاہیے۔ اگر خدمت مراکز مرمت کے لیے چارج کرتا ہے تو صارف کو اپنے اکاؤنٹ کے ذریعے وارنٹی کلیم کو پُر کرکے رقم کی واپسی کے لیے UBUY کو اس کا ایک مجاز رسید بھیجنا چاہیے۔

2

پرزہ جات خراب ہونے کی صورت میں صارف کو UBUY سے رابطہ کرنا چاہیے، اگر پرزے دستیاب ہوں گے تو UBUY اسے کسٹمر کو بھیجے گا اور صارف کو شپنگ اور کسٹم کے لیے ادائیگی کرنی ہوگی۔ اگر دستیاب نہیں ہے تو صارف اپنے آخر میں آئٹم کا ذریعہ بنا سکتا ہے اور UBUY مصنوعات کے پرزوں کی قیمت واپس کر دے گا (شپنگ + کسٹم واپس نہیں کیا جائے گا)

3

اگر آئٹم بالکل قابل عمل نہیں ہے اور اس کی مرمت نہیں کی جا سکتی ہے تو UBUY گاہک کے متبادل کا ذریعہ بنائے گا (فرسودگی* لاگو کرنے کے بعد)، صارفین کو شپنگ اور کسٹم چارجز ادا کرنے ہوں گے۔ اگر متبادل دستیاب نہیں ہے تو UBUY مصنوعات کی قیمت واپس کر دے گا (فرسودگی* لاگو کرنے کے بعد)

4

آگ لگنے کے دعوے کی صورت میں، مندرجہ ذیل دستاویزات کو مجاز خدمتمراکز یا UBUY کو فراہم کرنا ضروری ہے:

  • ڈیوائس کو کسی بھی حالت میں موجود ہونا اور UBUY کو دینا ہے۔
  • نقصانات کا احاطہ صرف بیرونی حادثاتی آگ کی صورت میں کیا جاتا ہے۔
  • گاہک کے نام پر خریداری کی رسید کی کاپی۔. گاہک کےشناختی کارڈ کی کاپی۔.
  • فائرڈپارٹمنٹ کی رپورٹ کی کاپی دستخط شدہ اور مہر لگی ہوئی ہے۔
5

فرسودگی کا اطلاق سالانہ بنیادوں پر کیا جائے گا اور درج ذیل ہوگا۔

  • پہلا سال - مصنوعات کی قیمت کا 10%
  • دوسرا سال - مصنوعات کی قیمت کا 20%
  • تیسرا سال - مصنوعات کی قیمت کا 30%