عمومی سوالات
-
واپسی اور واپسی
-
آرڈر اور ڈیلیوری
-
کسٹم کلیئرنس اور منسوخی
-
ادائیگی اور فیس
-
مہمات اور پیشکشیں
-
رازداری اور عمومی معلومات
-
قانونی حیثیت اور وشوسنییتا
No Faq Found
واپسی کی پالیسی
بدقسمتی سے، ہمارے پاس تبادلے کی پالیسی نہیں ہے۔ گاہک غلط، خراب ہوئی، نقص کی حامل، یا گم شدہ حصہ/ نامکمل پروڈکٹ واپس کر سکتا ہے۔ خراب ہوئی/نقصان پہنچی پراڈکٹ کی صورت میں، کسٹمر کو ڈیلیوری کے 3 دنوں کے اندر تفویض کردہ کورئیر کمپنی اور Ubuy کو مطلع کرنا چاہیے اور دیگر حالات کی صورت میں ریٹرن ونڈو ڈیلیوری کے بعد 7 دن تک کھلی رہتی ہے۔ ہماری پالیسی ڈیلیوری ہونے کے 7 دنوں کے بعد صارفین کے خدشات کو دور نہیں کرتی ہے۔ ہم ہونے والی زحمت کے لیے معذرت خواہ ہیں۔
خراب ہوئی، ٹوٹی، یا غلط پروڈکٹ کے حوالے سے کسی بھی مسئلے کی اطلاع دینے کے لیے کسٹمر کو ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے۔ کسٹمر سپورٹ ٹیم سے رابطہ کرنے کے بعد کسٹمر کو رجسٹرڈ ای میل ایڈریس پر ایک لنک فراہم کیا جائے گا۔
صرف غلط، خراب ہوئی، نقص والی پروڈکٹ یا ایسی پروڈکٹ موصول ہوئی ہے جس کے پرزے/حصے موجود نہیں واپس کی جا سکتی ہیں۔
- کسٹمر کو ڈیلیوری کے 7 دنوں کے اندر ہم سے رابطہ کرنا چاہیے۔
- مصنوعات کو غیر استعمال شدہ اور دوبارہ قابل فروخت حالت میں ہونا چاہئے۔
- پروڈکٹ کو اس کی اصل پیکیجنگ میں ہونا چاہیے جس میں برانڈز/مینوفیکچرر کا باکس، ایم آر پی ٹیگ برقرار ہو، صارف کتابچہ، اور وارنٹی کارڈ شامل ہو۔
- پروڈکٹ کو گاہک کو اس میں موجود تمام لوازمات یا مفت تحائف کے ساتھ مکمل طور پر واپس کرنا چاہیے۔
- مخصوص زمرے جیسے اندرونی لباس، لنجری، تیراکی کا لباس، بیوٹی پروڈکٹس، پرفیوم/ڈیوڈورنٹ اور مفت پیش کردہ ملبوسات، گروسری اور گورمے، زیورات، پالتو جانوروں کا سامان، کتابیں، موسیقی، فلمیں، بیٹریاں، وغیرہ، واپسی اور ریفنڈ کی اہل نہیں ہیں۔
- گمشدہ لیبلز یا لوازمات کی حامل مصنوعات۔
- ڈیجیٹل مصنوعات۔
- ایسی مصنوعات جن کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی گئی ہے یا ان کے سیریل نمبر غائب ہیں۔
- ایک پروڈکٹ جو صارف کے ذریعہ استعمال یا انسٹال کی گئی ہے۔
- کوئی بھی پروڈکٹ جو اپنی اصل شکل یا پیکیجنگ میں نہیں ہے۔
- تجدید شدہ مصنوعات یا پہلے سے ملکیتی مصنوعات واپسی کی اہل نہیں ہیں۔
- وہ پروڈکٹس جو اصل میں آرڈر کی گئی اشیاء کی نسبت خراب ہوئی، نقص کی حامل یا مختلف نہیں ہیں۔
گاہک غلط، خراب ہوئی، نقص کی حامل، یا گم شدہ حصہ/ نامکمل پروڈکٹ واپس کر سکتا ہے۔ پروڈکٹ غائب ہونے کی صورت میں، کسٹمر کو ڈیلیوری کے 3 دنوں کے اندر تفویض کردہ کورئیر کمپنی اور Ubuy کو مطلع کرنا چاہیے اور دیگر حالات کی صورت میں ریٹرن ونڈو، ڈیلیوری کے 7 دن بعد تک کھلی رہتی ہے۔ ہماری پالیسی ڈیلیوری ہونے کے 7 دنوں کے بعد صارفین کے خدشات کو دور نہیں کرتی ہے۔ ہم ہونے والی زحمت کے لیے معذرت خواہ ہیں۔
گاہک غلط، خراب ہوئی، نقص کی حامل، یا گم شدہ حصہ/ نامکمل پروڈکٹ واپس کر سکتا ہے۔ خراب مصنوعات کی صورت میں، صارف کو ڈیلیوری کے 3 دن کے اندر تفویض کردہ کورئیر کمپنی اور Ubuy کو مطلع کرنا چاہیے اور دیگر حالات کی صورت میں واپسی کی کھڑکی ڈیلیوری کے بعد 7 دن کے لیے کھلی رہتی ہے۔ ہماری پالیسی ڈیلیوری ہونے کے 7 دنوں کے بعد صارفین کے خدشات کو دور نہیں کرتی ہے۔ ہم ہونے والی زحمت کے لیے معذرت خواہ ہیں۔
کسی بھی پروڈکٹ کو واپس کرنے کے لیے گاہک کو درج ذیل شرائط کو پورا کرنا ہوگا:
- کسٹمر کو ڈیلیوری کے 7 دنوں کے اندر ہم سے رابطہ کرنا چاہیے۔
- مصنوعات کو غیر استعمال شدہ اور دوبارہ قابل فروخت حالت میں ہونا چاہئے۔
- پروڈکٹ کو اس کی اصل پیکیجنگ میں ہونا چاہیے جس میں برانڈ کا/مینوفیکچرر کا باکس، یوزر مینوئل، وارنٹی کارڈ اور MRP ٹیگ برقرار ہو۔
- پروڈکٹ کو گاہک کو اس میں موجود تمام لوازمات یا مفت تحائف کے ساتھ مکمل طور پر واپس کرنا چاہیے۔
خراب ہوئی، ٹوٹی، یا غلط پروڈکٹ کے حوالے سے کسی بھی مسئلے کی اطلاع دینے کے لیے کسٹمر کو ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے۔
گاہک کو تمام مطلوبہ تصاویر اور ویڈیوز کو مسئلے کی مختصر تفصیل کے ساتھ اپ لوڈ کرنا چاہیے جو ٹیم کو کیس کی تفتیش میں مدد فراہم کرے گی۔
مزید جاننے کے لیے، براہ کرم ہماری واپسی کی پالیسی دیکھیں یا ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
رقم کی واپسی کی پالیسی
واپسی کی صورت میں، ریفنڈ کا عمل ہماری ویئر ہاؤس فیسیلیٹی پر پروڈکٹ کے موصول، معائنہ اور جانچ کے بعد ہی شروع ہوگا۔ ایک بار جب پروڈکٹ کو ریفنڈ کا اہل سمجھا جاتا ہے، ریفنڈ کی رقم آپ کے بینک اکاؤنٹ/Ubuy اکاؤنٹ/اصل ادائیگی کے طریقے میں جمع کرا دی جائے گی۔
ایک بار جب ہم ریفنڈ کا عمل شروع کر دیتے ہیں، تو رقم کو اصل ادائیگی کے طریقے میں ظاہر ہونے میں تقریباً 7-10 کاروباری دن لگیں گے۔ تاہم، آپ کے بینک اکاؤنٹ میں ریفنڈ کا وقت آپ کے بینک کی سیٹلمنٹ پالیسی کے مطابق مختلف ہوگا۔ Ucredit کی صورت میں رقم آپ کے Ubuy اکاؤنٹ میں 24-48 کام کے اوقات میں ظاہر ہوگی۔ مزید معلومات کے لیے براہ کرم ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
- اپنے بینک اکاؤنٹ کی نگرانی کریں کیونکہ بین بینک لین دین کے تصفیے میں توقع سے زیادہ وقت لگ سکتا ہے۔
- اپنے بینک سے رابطہ کریں اور لین دین کی شناخت شیئر کرنے کے لیے تیار رکھیں۔
- اگر آپ کو ابھی تک رقم کی واپسی نہیں ملی ہے، تو براہ کرم ہماری کسٹمر سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
ایک بار جب پروڈکٹ ہمارے گودام میں واپس آجائے تو ہم رقم کی واپسی شروع کریں گے۔ رقم کو ادائیگی کے اصل طریقہ میں ظاہر ہونے میں تقریباً 7-10 کاروباری دن لگیں گے۔ تاہم، یہ بینک کے سیٹلمنٹ کے معیارات کے مطابق مختلف ہوتا ہے۔ Ucredit کی صورت میں رقم آپ کے Ubuy اکاؤنٹ میں 24-48 کام کے اوقات میں ظاہر ہوگی۔ مزید معلومات کے لیے براہ کرم ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
گاہک غلط، خراب ہوئی، نقص کی حامل، یا گم شدہ حصہ/ نامکمل پروڈکٹ واپس کر سکتا ہے۔
اگر آرڈر ڈیلیور نہیں ہوتا ہے یا ٹرانزٹ میں کھو جاتا ہے تو ریفنڈ جاری کیا جائے گا۔
مزید تفصیلات کے لیے براہ کرم شپنگ پالیسی اور ہماری کسٹمر سروس سے رجوع کریں۔
آرڈر
آپ اپنے آرڈر کو "ٹریک آرڈر لنک" کی مدد سے ٹریک کر سکتے ہیں جو آپ کو اپنے آرڈر کی تصدیقی میل/SMS میں موصول ہوگا۔
آپ ہماری ویب سائٹ پر آرڈرز کو ٹریک کرنے کے لیے صفحہ کے نیچے دستیاب "آرڈر ٹریک کریں" آپشن پر کلک کر سکتے ہیں۔
ایپ کے صارفین مینو آئیکن پر دستیاب ''آرڈر ٹریک کریں'' کا آپشن دیکھ سکتے ہیں۔ مزید مدد کے لیے بلا جھجھک ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
بدقسمتی سے، آرڈر دینے کے بعد ہم پروڈکٹ کو تبدیل نہیں کر سکتے۔
ہاں، درخواست پر آرڈر انوائس فراہم کی جا سکتی ہے۔ براہ کرم مدد کے لیے کسٹمر سروس ٹیم سے رابطہ کریں۔
- آپ جس پروڈکٹ کی تلاش کر رہے ہیں اسے تلاش کرنے کے لیے ہمارے عالمی سرچ انجن پر جائیں۔
- مصنوعات کے بارے میں مزید تفصیلات دیکھنے کے لیے مطلوبہ پروڈکٹ پر کلک کریں۔
- اپنی مطلوبہ چیز کو منتخب کریں اور اپنی پسند کا سائز اور مقدار منتخب کریں۔ ایک بار منتخب ہونے کے بعد "کارٹ میں شامل کریں" پر کلک کرکے جاری رکھیں۔
- اپنی کارٹ دیکھنے کے لیے، "کارڈ دیکھیں بٹن" منتخب کریں۔ اس کے بعد، اگر آپ مزید آئٹمز شامل کرنا چاہتے ہیں تو آپ "خریداری جاری رکھیں" کو منتخب کر سکتے ہیں یا اگر آپ چیک آؤٹ کرنا چاہتے ہیں تو "محفوظ چیک آؤٹ کے لیے آگے بڑھیں"
- اگر دستیاب ہو تو ڈسکاؤنٹ کوپن لگائیں۔
- اگر آپ مہمان کے طور پر جاری رکھنا چاہتے ہیں تو براہ کرم آگے بڑھنے کے لیے اپنی ای میل پتہ اور شپنگ کی معلومات درج کریں۔
- اگر آپ واپس آنے والے گاہک ہیں تو براہ کرم آگے بڑھنے کے لیے اپنے لاگ ان کی تفصیلات درج کریں۔
- اگر آپ نئے گاہک ہیں اور رجسٹر کرنا چاہتے ہیں تو اپنے رابطہ کی تفصیلات کے ساتھ رجسٹر کریں۔
- آگے بڑھنے کے لیے اپنا شپنگ کا طریقہ منتخب کریں۔
- اپنے پسندیدہ ادائیگی کے طریقہ پر کلک کریں اور ادائیگی کے آپشن پر کلک کریں۔
- ہمارے ادائیگی موصول کر لینے کے بعد آپ کا آرڈر دے دیا جائے گا۔
آرڈر ڈیلیور نہ ہونے کی صورت میں، براہ کرم ہماری کسٹمر سپورٹ یا تفویض کردہ کورئیر کمپنی سے مدد کے لیے رابطہ کریں۔
ترسیل
آرڈرز عام طور پر چیک آؤٹ کے وقت کسٹمر کے منتخب کردہ شپنگ کے طریقہ کار میں مخصوص وقت کے اندر ڈیلیور کیے جاتے ہیں۔
جب کسٹمر کو کسٹم کی ادائیگی کی ضرورت ہوتی ہے، چارجز کی ادائیگی کے بعد ڈیلیوری کی تصدیق کی جائے گی۔
ہاں، ڈیلیوری سے پہلے آپ کو کورئیر کمپنی سے کال/SMS موصول ہوگا۔ آپ اس کے مطابق ڈیلیوری کا شیڈول بنا سکتے ہیں۔
- اگر آپ کے ملک میں آپشن دستیاب ہے۔ آپ کسٹمز، ڈیوٹی، اور ٹیکس پہلے سے یا ڈیلیوری کے وقت ادا کرنے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ یہ آپشن دستیاب ہے اور چیک آؤٹ کے وقت شمار کیا جاتا ہے۔
- ملک پر منحصر ہے۔ کسٹمز، ڈیوٹی، اور ٹیکس پہلے سے وصول کیے جا سکتے ہیں اور چیک آؤٹ پر حساب لگایا جا سکتا ہے۔ کسٹمر کو ڈیلیوری کے وقت کوئی ادائیگی کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے اور اگر کورئیر کمپنی کی طرف سے کوئی رقم وصول کی جاتی ہے تو براہ کرم مدد کے لیے ہمارے کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کریں۔
- کچھ ممالک میں، کسٹمز، ڈیوٹی، اور ٹیکس پہلے سے وصول نہیں کیے جاتے ہیں۔ کسٹمر کو یہ چارجز تفویض کردہ کورئیر سروس کو ادا کرنے ہوں گے۔
آپ کے آرڈر میں موجود آئٹمز آپ کو متعدد شپمنٹس میں بھیجے جا سکتے ہیں تاکہ وہ آپ تک جلد سے جلد پہنچ جائیں!
لیکن فکر مت کریں! کوئی بھی شپنگ آپ کے آرڈر میں صرف ایک بار شامل کی جاتی ہے۔ اگر آپ کو متعدد شپمنٹس پر اپنا آرڈر موصول ہو رہا ہے تو آپ کو دوبارہ ادائیگی کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
کسٹم کلیئرنس
- اگر کسٹم کی ادائیگی پہلے سے کی گئی ہے: کسٹمر کو ڈیلیوری کے وقت کوئی ادائیگی کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے اور اگر کورئیر کمپنی کی طرف سے کوئی رقم وصول کی جاتی ہے تو براہ کرم مدد کے لیے ہمارے کسٹمر سپورٹ سے رابطہ کریں۔
- اس صورت میں کہ کسٹم، ڈیوٹی اور ٹیکس پہلے سے وصول نہیں کیے جاتے ہیں۔ گاہک کو یہ چارجز ڈیلیوری کے وقت ادا کرنے ہوں گے۔
کورئیر کمپنی عام طور پر کسٹم کلیئرنس کے طریقہ کار کا خیال رکھتی ہے۔ تاہم، کسٹم اتھارٹی کو صارف سے فوری اعلان یا اضافی دستاویزات کی ضرورت ہو سکتی ہے۔ آپ کو تمام ضروری دستاویزات اور کاغذی کارروائی جلد از جلد کورئیر کمپنی کو فراہم کرنے کی ضرورت ہوگی تاکہ وہ انہیں کسٹم اتھارٹی کے سامنے پیش کر سکیں۔
Xa amasiko engahlawulwanga kwangaphambili kunye nomyalelo, umthengi unoxanduva lokuhlawula iindleko zamasiko, ukucwangcisa amaxwebhu ayimfuneko, kunye nokufumana ukuthunyelwa kususwe kumasiko.
Ubuy کی ویب سائٹ کے ذریعے گاہک کی طرف سے کی جانے والی ہر اس طرح کی خریداری کے بارے میں، تمام صورتوں میں منزل مقصود ملک میں وصول کنندہ "ریکارڈ کا درآمد کنندہ" ہوگا اور اسے مصنوعات (مصنوعات) کے لیے مذکورہ منزل والے ملک کے تمام قوانین اور ضوابط کی تعمیل کرنی ہوگی۔ Ubuy ویب سائٹ کے ذریعے خریدا گیا۔
کورئیر کمپنی عام طور پر کسٹم کلیئرنس کے طریقہ کار کا خیال رکھتی ہے۔ اگر مناسب کاغذی کارروائی/دستاویزات/ڈیکلریشن/سرکاری لائسنس یا 'ریکارڈ کے درآمد کنندہ' سے درکار سرٹیفکیٹس کی عدم موجودگی کی وجہ سے شپمنٹ کسٹم کلیئرنس کے عمل میں روکی گئی ہے:
- اگر 'ریکارڈ کا درآمد کنندہ' کسٹم حکام کو مطلوبہ دستاویزات اور کاغذی کارروائی فراہم کرنے میں ناکام رہتا ہے اور اس کے نتیجے میں کسٹم کے ذریعے پروڈکٹ ضبط کر لی جاتی ہے تو Ubuy رقم کی واپسی جاری نہیں کرے گا۔ لہذا، ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ آپ پیشگی تیاریاں کریں اور کسٹم حکام کے ذریعہ درخواست کرنے پر متعلقہ دستاویزات جمع کرائیں۔
- اگر گاہک کی طرف سے گمشدہ/غیر حاضر کاغذی کارروائی وغیرہ کی صورت میں کھیپ ہمارے گودام میں واپس کردی جاتی ہے، تو Ubuy صرف صارف کو پروڈکٹ کی قیمت خرید واپس کرے گا۔ شپنگ اور واپسی کے چارجز رقم کی واپسی میں شامل نہیں ہوں گے۔
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
شپمنٹ میں تاخیر سے بچنے کے لیے، کسٹمز کو آپ کی طرف سے درج ذیل دستاویزات کی ضرورت پڑ سکتی ہے:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
کسٹم حکام کو اضافی دستاویزات کی بھی ضرورت پڑسکتی ہے جو اوپر درج نہیں ہیں۔ اگر کلیئرنس کے مقاصد کے لیے کسی مخصوص دستاویز کی ضرورت ہو تو کورئیر کمپنی آپ کو مطلع کرے گی۔
پیشگی کسٹم چارجز کے لیے، کوئی اور چارجز نہیں لیے جائیں گے۔
کسٹم چارجز پہلے سے نہ لیے جانے کے لیے، کورئیر کمپنی درج ذیل چارجز وصول کر سکتی ہے:
- تقسیم کے چارجز
- بانڈڈ سٹوریج اگر صارف وقت کے اندر مطلوبہ دستاویز کا اشتراک کرنے میں ناکام رہا۔
- ٹیکس
- ہینڈلنگ فیس
- ایڈمنسٹریشن چارجز
منسوخی
- اگر شپمنٹ ڈسپیچ کے لیے تیار ہے یا فروخت کنندہ کی فیسیلیٹی سے پہلے ہی بھیج دی گئی ہے لیکن ابھی تک Ubuy کے گودام تک نہیں پہنچی ہے۔ شپنگ کی قیمت کا ایک حصہ شپمنٹ میں متاثر ہونے والے کل ریفنڈ سے کاٹا جائے گا۔
- اگر بیچنے والے کے ذریعہ آرڈر/مصنوعات پر کارروائی کی گئی ہے لیکن ابھی تک نہیں بھیجی گئی ہے، تو صارف مکمل ریفنڈ کا اہل ہے
- اگر بیچنے والے کے ذریعہ آرڈر/پروڈکٹ نہیں بنایا گیا ہے/اس پر کارروائی نہیں کی گئی ہے: صارف مکمل ریفنڈ کا اہل ہے۔
- اگر شپمنٹ پہلے ہی آپ کے ملک کے لیے روانہ کی جا چکی ہے اور ایئر وے بل نمبر کورئیر کمپنی سے ٹریکنگ پیج پر دستیاب ہے۔ تو ہم آپ کا آرڈر منسوخ نہیں کر سکیں گے۔
- اپنے اکاؤنٹ پر جائیں۔
- حال ہی میں دیے گئے آرڈر کے تحت، کینسل پر کلک کریں اور اپنی درخواست کریں۔
- اگر آرڈر کینسل کرنے کا آپشن دستیاب نہیں ہے تو براہ کرم آرڈر کینسل کرنے کے لیے کسٹمر سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
ادائیگی
Ubuy شپنگ اور کسٹمز چارجز کے علاوہ کچھ بھی اضافی چارج نہیں کرتا ہے۔ جب آپ کسی خاص کرنسی میں ادائیگی کرتے ہیں، تو آپ کا بینک کرنسی میں فرق کے لیے چارج کر سکتا ہے اگر ٹرانزیکشن کی رقم امریکی ڈالر ($)، یورو (€) یا کسی دوسری کرنسی میں ہو۔
ذیل میں عام ادائیگی کے اختیارات ہیں۔
- PayPal
- VISA/Mastercard
ادائیگی کے دیگر اختیارات ویب سائٹ کے نیچے مل سکتے ہیں۔
- اپنا بینک/کارڈ اسٹیٹمنٹ چیک کریں اور دیکھیں کہ آیا آپ کے اکاؤنٹ میں رقم واپس آ گئی ہے۔
- 24 گھنٹے انتظار کریں۔ کٹوتی کردہ رقم خود بخود آپ کے اکاؤنٹ میں واپس آ جائے گی۔
- مزید مدد کے لیے ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
- کسٹم ادائیگی کے سامنے: کسٹمز/درآمدی ڈیوٹی اور چیک آؤٹ پر لگائے جانے والے ٹیکس فیس فیس کا تخمینہ ہیں اور درست نہیں ہیں۔ اگر اصل کسٹم فیس آرڈر دینے کے وقت لگائی گئی اندازاً کسٹم فیس سے زیادہ ہے، تو UBUY اضافی فیس ادا کرے گا۔
- کسٹم کے لیے جن کی پیشگی ادائیگی نہیں کی گئی ہے: کسٹم/درآمدی ڈیوٹی اور ٹیکس کا حساب کسٹم حکام کے ذریعہ کیا جائے گا۔
ہولڈ یا منسوخ شدہ آرڈر کی حیثیت کا مطلب ہے کہ ہمیں آپ کی جانب سے ادائیگی موصول نہیں ہوئی۔ اگر آپ کے اکاؤنٹ سے آرڈر کی رقم کاٹ لی گئی تھی اور آپ کے آرڈر کی صورتحال اب بھی ہولڈ یا منسوخی پر دکھائی دے رہی ہے۔ آپ اپنے اکاؤنٹ میں رقم واپس آنے کے لیے یا تو کچھ دن انتظار کر سکتے ہیں یا مزید مدد کے لیے ہمارے کسٹمر کیئر سے رابطہ کر سکتے ہیں۔
مہمات اور پیشکشیں
مہمات اور پیشکشوں کے تحت درج T&Cs صرف درست اور محدود وقت کے لیے قابل اطلاق ہیں۔ یہ شرائط و ضوابط پہلے سے رعایتی مصنوعات پر لاگو نہیں ہوتے ہیں۔
آپ کو اپنا ڈسکاؤنٹ کوپن کوڈ کارٹ پیج پر یا چیک آؤٹ پیج پر مناسب قطعہ میں درج کرنا چاہیے۔ براہ کرم یقینی بنائیں کہ کوڈ سے پہلے اور بعد میں کوئی اضافی خالی جگہیں نہیں ہیں یا جب آپ کوڈ کو ٹائپ یا پیسٹ کرتے ہیں تو اس کے درمیان کوئی جگہ نہیں ہے۔
کوپن کوڈ صرف پروڈکٹ کی قیمت پر لاگو ہوتا ہے۔ شپنگ اور کسٹم چارجز پر چھوٹ کا اطلاق نہیں ہوتا ہے۔
رازداری اور عمومی معلومات
- ہم اپنی ویب سائٹ پر کوکیز کا استعمال وزیٹر کے اعداد و شمار جمع کرنے، اشتہاری مقاصد کے لیے اور اپنی ویب سائٹ کے صارف کے تجربے کو بڑھانے کے لیے کرتے ہیں۔ ہم ضرورت کے مطابق اس معلومات کو بار بار اپ ڈیٹ کر سکتے ہیں۔
- ہم تجویز کرتے ہیں کہ آپ ہماری ویب سائٹ پر جو کوکیز استعمال کرتے ہیں اس کے بارے میں معلومات کے ساتھ اپ ڈیٹ رہنے کے لیے آپ اس صفحہ کو باقاعدگی سے دیکھیں۔
- آپ کی رضامندی - آپ ہماری ویب سائٹ پر جاتے ہوئے کوکیز کو قبول کریں کے اختیار پر کلک کرکے ہمارے اور ہمارے سروس فراہم کنندگان کے ذریعہ کوکیز کے استعمال سے اتفاق کرتے ہیں۔
- کیا میں اپنی رضامندی واپس لے سکتا ہوں؟
جی ہاں. اگر آپ اپنی رضامندی واپس لینا چاہتے ہیں، تو آپ کو اپنے ویب براؤزر کی ترتیبات میں اپنے آلے پر محفوظ کردہ کوکیز کو حذف کرنا ہوگا۔ مزید برآں، مستقبل میں کوکیز کو غیر فعال کرنے کے لیے اپنے ویب براؤزر کی ترتیبات کو تبدیل کریں تاکہ کوکیز کو آپ کے آلے پر ذخیرہ ہونے سے روکا جا سکے۔
'ہم سے رابطہ کریں' صفحہ پر فراہم کردہ تفصیلات کا استعمال کرتے ہوئے آپ ہمیں کال کر سکتے ہیں، ای میل کے ذریعے ہم سے رابطہ کر سکتے ہیں یا لائیو چیٹ کر سکتے ہیں۔
مکمل شدہ پروڈکٹس وہ پراڈکٹس ہیں جن کا بندوبست ہم سٹور کنٹریز (امریکہ، برطانیہ، چین، جاپان، ہانگ کانگ اور کوریا) سے کرتے ہیں۔ یہ پراڈکٹس آپ کو منتخب وقت کے اندر پہنچائے جائیں گے۔
غیر پوری ہونے والی مصنوعات وہ مصنوعات ہیں جو آپ کو فریق ثالث بیچنے والوں کے ذریعے دستیاب کرائی جاتی ہیں۔ یہ تاجر متعلقہ اسٹور ممالک سے باہر واقع ہیں۔ اس طرح ایسی مصنوعات کی ڈیلیوری میں 10 سے 40 دن لگ سکتے ہیں۔ ہماری ویئر ہاؤس فیسیلیٹی کے ذریعے شپمنٹ موصول ہونے کے بعد ہم ڈیلیوری کو تیز کر دیتے ہیں۔
خرابیوں کا سراغ لگانا
براہ کرم آرڈر دینے سے پہلے اپنے براؤزر میں موجود کوکیز صاف کر لیں۔
- ٹولز پر جائیں۔
- ہسٹری صاف کر دیں
- کوکیز صاف کریں
- براہ کرم اپنے براؤزر کو ری اسٹارٹ/ریفریش کرنے کے بعد آگے بڑھیں۔.
یہ راستہ آپ کے استعمال کردہ براؤزر کے لحاظ سے تھوڑا مختلف ہو سکتا ہے۔
اگر آپ اب بھی اپنا آرڈر دینے سے قاصر ہیں تو مزید مدد کے لیے براہ کرم ہماری کسٹمر سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔
سیکورٹی
تمام پروڈکٹس کامیاب ادائیگی پر تیار ہونے والی آن لائن انوائس کا استعمال کر کے صارفین تک پہنچائی جاتی ہیں۔
ڈیلیوری کے تمام پتے آرڈر کی تاریخ میں ریکارڈ کیے جاتے ہیں اور ڈیلیوری سے پہلے ہمارے متعلقہ محکموں سے تصدیق کی جاتی ہے۔
اگر سسٹم کسی بھی ٹرانزیکشن کو دھوکہ دہی کے طور پر نشان زد کرتا ہے، تو ہم فراڈ کا پتہ لگانے کے لیے استعمال ہونے والے تمام پیرامیٹرز کا تجزیہ کرکے اس کی تصدیق کرتے ہیں۔ شک کی صورت میں، ٹرانزیکشن منسوخ کر دی جائے گی اور ریفنڈ 7 ایام کار میں واپس کر دیا جائے گا۔
قانونی حیثیت
Ubuy ایک قانونی جائز عالمی ای کامرس پلیٹ فارم ہے جس کا صدر دفتر کویت میں واقع ہے۔ یہ دنیا بھر میں لاکھوں خریداروں کے ساتھ ایک قابل اعتماد کراس بارڈر شاپنگ پلیٹ فارم ہے جو کسٹمر سروس کے بہترین تجربے پر یقین رکھتی ہے۔
ہم Ubuy میں تمام 180+ ممالک میں تمام ای کامرس پروٹوکولز اور پالیسیوں کی سختی سے پابندی کرتے ہیں۔ ہم آپ کی تمام ضروریات اور تقاضوں کو پورا کرنے کے لیے اپنے آپریشنز کو تبدیل اور اپنی مرضی کے مطابق بنا کر ای کامرس میں مسلسل بدلتی ہوئی دنیا کے مطابق ڈھالنے میں مصروف عمل ہیں۔
Ubuy کے ذریعے ہونے والے تمام ٹرانزیکشنز انتہائی محفوظ ہیں۔ ہم اپنے قیمتی صارفین کے لیے مکمل حفاظت اور تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے اپنے ادائیگی کے عمل میں جدید خفیہ کاری کے نظام کا استعمال کرتے ہیں۔ کسی بھی غیر متوقع واقعہ یا غلط یا خراب شدہ پروڈکٹ سے متعلق تنازعات کی صورت میں، Ubuy کی پالیسی کے مطابق مکمل ریفنڈ کر دیا جاتا ہے۔
ان تمام تعاون کے لئے آپ کا شکریہ جو آپ نے ہمیں سالوں میں فراہم کیا ہے۔ We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
اعتبار
Ubuy نے 2012 میں قیام کے بعد سے اب تک 10,500,000+ پیکجز فراہم کیے ہیں۔ یہ عالمی سطح پر 180 سے زیادہ ممالک میں لاکھوں صارفین کو برانڈڈ اور مستند مصنوعات فراہم کر رہا ہے۔ کویت میں صدر دفتر ہے، یہ جدید ترین ٹیکنالوجیز کا استعمال کرتے ہوئے انتہائی محفوظ ویب سائٹ خدمات پیش کرتا ہے؛ بغیر کسی رکاوٹ کے آن لائن خریداری کا تجربہ فراہم کرنے کے لیے۔
Ubuy ادائیگی کے عمل کے لیے ایڈوانس انکرپشن سسٹمز کے ساتھ انتہائی محفوظ ویب سائٹ پیش کرتا ہے تاکہ ہمارے قیمتی صارفین کے لیے مکمل حفاظت اور تحفظ کو یقینی بنایا جا سکے۔
جدید ترین محفوظ ٹیکنالوجیز کا استعمالUbuy، HTTPS پر چلتا ہے جو ایک زیادہ محفوظ ٹرانسفر پروٹوکول ہے۔ آپ کے براؤزر اور ویب سائٹ کے درمیان تمام مواصلتیں انکرپٹڈ ہیں جس کا مطلب ہے کہ تمام ٹرانزیکشن زیادہ محفوظ اور محفوظ ہیں۔ تمام ذاتی معلومات کو محفوظ نیٹ ورکس کے ذریعے محفوظ کیا جاتا ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ صارفین کی تمام معلومات کو محفوظ اور خفیہ رکھا جائے۔
مزید برآں، معلومات کی سیکیور ساکٹ لیئر (SSL) ٹیکنالوجی کے ذریعے خفیہ کیا جاتا ہے اور ویب سائٹ کو مستقل بنیادوں پر اسکین کیا جاتا ہے۔ تمام ٹرانزیکشن گیٹ وے فراہم کنندہ کے ذریعے پروسیس کیے جاتے ہیں اور ہمارے سرورز پر اسٹور یا پروسیس نہیں ہوتے ہیں۔
ڈیلیوری پروٹیکشن اور ریفنڈUbuy میں، آپ کے پیکیج کی حفاظت ہمارے لیے اہم ہے۔ پرواز میں تاخیر یا خراب موسم کی وجہ سے ہونے والی کسی بھی تاخیر کے دوران ہم آپ کے پیکجز کو سنبھالنے کے لیے ہمیشہ تیار ہوتے ہیں۔ ہم یقینی بناتے ہیں کہ کسٹم کلیئرنس کے طریقہ کار کو ہموار کرتے ہوئے اور قومی تعطیلات کے ارد گرد کام کرتے ہوئے پیکجز آپ کو بروقت پہنچائے جائیں۔
Ubuy کسٹمر سروس کے بہترین تجربے پر یقین رکھتا ہے، کسی بھی غیر متوقع واقعہ کی صورت میں، Ubuy کی ریفنڈ کی پالیسی کے مطابق مکمل ریفنڈ کر دیا جاتا ہے۔
مکمل معلومات کے لیے ہماری ویب سائٹ ملاحظہ کریں۔ اگر آپ کو کوئی شک اور سوالات ہیں، تو براہ کرم کسی بھی وقت info@ubuy.com پر بلا جھجھک ہم سے رابطہ کریں۔ ہم آپ کی مدد کرنے کے لیے ہمیشہ تیار اور خوش ہیں اور ہمارے ساتھ بہترین تجربہ رکھتے ہیں۔