ٹوکری میں شامل کر دیا گیا

شپنگ کی پالیسی

صارفین کے اطمینان کو یقینی بنانا ہمیشہ ہماری اولین ترجیح رہی ہے۔ ہمارا بنیادی مقصد یہ یقینی بنانا ہے کہ صارفین کی شپمنٹس محفوظ طریقے سے اور مقررہ وقت کے وقفے کے اندر ڈیلیور کی جائے۔

ہماری ٹیم ڈسپیچ سے لے کر صارفین تک ان کی کامیاب ڈیلیوری تک تمام پیکجوں کی کڑی نگرانی کرتی ہے۔ ہم ڈیلیور کردہ ہر آرڈر کے ساتھ اعتماد پیدا کرنے اور اپنے صارفین کے چہروں پر مسکراہٹ لانے کی امید کرتے ہیں۔

شپنگ کے عمل کار اور طریقہ کار

پروڈکٹ(س) فروخت کنندہ سے ہماری ویئرہاؤس فیسیلیٹی میں بھیجے جاتے ہیں۔ اس کے بعد ہماری ویئرہاؤس فیسیلیٹی میں مصنوعات (مصنوعات) کی اچھی طرح جانچ پڑتال کی جاتی ہے اس سے پہلے کہ وہ ہمارے صارفین کو بھیجے جائیں۔ ہم تھرڈ پارٹی کورئیر سروسز استعمال کرتے ہوئے ان شپمنٹس کی بروقت ڈیلیوری کرتے ہیں جو صارفین کو ہماری جانب سے آرڈر فراہم کرتی ہیں۔

شپنگ کے آپشن:

جب آپ آرڈر دیتے ہیں تو آپ چیک آؤٹ پر ڈیلیوری کے آپشنز منتخب کر سکتے ہیں۔ پروڈکٹ کی تفصیل میں ذکر کردہ عارضی تاریخ شپمنٹ کے ٹرانزٹ وقت پر نمایاں اثرات مرتب کرتی ہے۔

شپنگ چارجز:

کل شپنگ چارجز کا حساب چیک آؤٹ پیج پر کیا جاتا ہے۔ شپنگ چارجز پروڈکٹ کے وزن اور سائز کے ساتھ ساتھ منتخب کردہ شپنگ آپشن کے لحاظ سے مختلف ہوتے ہیں۔ شپنگ چارجز آپ کی کارٹ میں شامل ہر اضافی آئٹم کے ساتھ تبدیل ہو جائیں گے۔ صارفین سنگل آئٹم آرڈر کرنے کے بجائے اپنی ٹوکری کا سائز بڑھا کر شپنگ پر زیادہ بچت کر سکتے ہیں۔

شپنگ کے لیے غور کرنے کے لیے اہم نکات:

یقینی بنائیں کہ آپ درج ذیل اشاریہ جات سے بخوبی واقف ہیں:

  1. پیکنگ کی پابندیاں:

    بین الاقوامی ہوا بازی کی تنظیم کے اصولوں اور معیارات کے مطابق، آتش گیر مائعات، کمپریسڈ گیسوں، مائع گیسوں، آکسیڈائزنگ ایجنٹس اور آتش گیر ٹھوس پر مشتمل مصنوعات ان کے حجم کی بنیاد پر پیکنگ کی پابندیوں سے مشروط ہیں۔ آپ کا آرڈر ایک سے زیادہ پیکجوں میں ڈیلیور کیا جائے گا اگر اس میں کوئی اس نوعیت کی پروڈکٹ ہوتی ہے۔

  2. کسٹم میں پھنسی شپمنٹس:

    Ubuy کی ویب سائٹ کے ذریعے گاہک کی طرف سے کی جانے والی ہر ایسی خریداری کے بارے میں، تمام صورتوں میں مطلوبہ ملک میں وصول کنندہ "ریکارڈ کا درآمد کنندہ" ہوگا اور اسے Ubuy ویب سائٹ کے ذریعے خریدی گئی مصنوعات کے لیے مذکورہ منزل والے ملک کے تمام قوانین اور ضوابط کی تعمیل کرنی ہو گی۔

    کورئیر کمپنی عام طور پر کسٹم کلیئرنس کے طریقہ کار کا خیال رکھتی ہے۔ اگر مناسب کاغذی کارروائی/دستاویزات/اقرار/سرکاری لائسنس یا "ریکارڈ کے درآمد کنندہ" سے درکار سرٹیفکیٹس کی عدم موجودگی کی وجہ سے شپمنٹ کسٹم کلیئرنس کے عمل میں روک دی گئی ہے:

    • اگر "ریکارڈ کا درآمد کنندہ" کسٹمز حکام کو مطلوبہ دستاویزات اور کاغذی کارروائی فراہم کرنے میں ناکام رہتا ہے اور اس کے نتیجے میں کسٹمز کی جانب سے پروڈکٹس ضبط کر لی جاتی ہیں تو Ubuy ریفنڈ جاری نہیں کرے گا۔ لہذا، ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ آپ پیشگی تیاریاں کریں اور کسٹمز حکام کی جانب سے درخواست کرنے پر متعلقہ دستاویزات جمع کرائیں۔
    • اگر غائب/غیر حاضر کاغذی کارروائی وغیرہ کی صورت میں شپمنٹ ہمارے گودام میں واپس کردی جاتی ہے۔ گاہک کی طرف سے، مصنوعات کی خریداری کی قیمت سے ریٹرن شپنگ چارجز کو منہا کرنے کے بعد ہی ریفنڈ جاری کیا جائے گا۔ شپنگ، اور کسٹم چارجز ریفنڈ میں شامل نہیں ہوں گے۔
  3. ناقابل ڈیلیوری شپمنٹس/انکار کردہ شپمنٹ واپس کر دی گئی۔

    جب کسٹم حکام کی طرف سے شپمنٹ کی منظوری دی جاتی ہے تو متعلقہ کورئیر کمپنی صارف سے رابطہ کرے گی اور آرڈر کی ڈیلیوری کا بندوبست کرے گی:

    ایسی صورت میں جب گاہک جواب نہیں دیتا، ڈیلیوری قبول کرنے سے انکار کرتا ہے یا ڈیلیوری پر کیرئیر کی وجہ سے قابل اطلاق ڈیوٹی اور ٹیکس ادا کرنے سے انکار کرتا ہے۔ شپمنٹ اصل ملک کو واپس کر دی جائے گی۔

    صارف مندرجہ بالا معاملات کے لیے ریفنڈ کا دعوی دائر کر سکتا ہے۔ اگر شپمنٹ Ubuy کی ریٹرن پالیسی کے مطابق ریفنڈ کے لیے اہل ہے، Ubuy صرف متاثرہ شپمنٹ کے سامان کی قیمت واپس کرے گا۔ شپنگ اور کسٹم چارجز ریفنڈ میں شامل نہیں ہوں گے۔ واپسی کی شپمنٹ کے اخراجات بھی شپمنٹ میں متاثرہ سامان کی کل قیمت سے کاٹی جائے گی۔

    اگر شپمنٹ واپس نہیں کی جاتی ہے یا پروڈکٹ ناقابل واپسی ہے تو صارف ریفنڈ کا اہل نہیں ہے۔

  4. ممنوعہ اشیاء اور منزل ملک میں درآمد کی پابندی والی اشیاء:

    Ubuy قوانین کی تعمیل کرنے کی کوشش کرتا ہے اور یقینی بناتا ہے کہ پروڈکٹ متعلقہ ممالک میں ریگولیٹری اور حفاظتی تقاضوں کو پورا کرتی ہیں۔ تاہم، ہو سکتا ہے Ubuy کی ویب سائٹ پر درج تمام پروڈکٹس آپ کے متعلقہ ملک میں خریداری کے لیے دستیاب نہ ہوں۔ Ubuy ویب سائٹ پر درج کسی بھی پروڈکٹ(س) کی دستیابی کے بارے میں کوئی وعدہ یا ضمانت نہیں دیتا کہ یہ کسٹمر کے متعلقہ منزل ملک میں دستیاب ہے یا نہیں۔

    Ubuy ویب سائٹ پر خریدی جانے والی تمام مصنوعات، ہر وقت تمام برآمدات اور قابل دائرہ اختیار کے حامل کسی بھی ملک کے تمام تر تجارتی اور ٹیرف کے ضوابط کے تابع ہیں۔ ہماری ویب سائٹ/ایپ پر دستیاب لاکھوں پروڈکٹس کے ساتھ، ان کو فلٹر کرنا مشکل ہے جو ملک کے مخصوص کسٹم کے ضوابط اور طریقہ کار کی وجہ سے بھیجے نہیں جا سکتے۔

    وہ گاہک جو Ubuy کی ویب سائٹ کے ذریعے پروڈکٹ خریدتا ہے اور/یا مطلوبہ ملک میں پروڈکٹ (مصنوعات) کا وصول کنندہ اس بات کی یقین دہانی کے لیے مکمل طور پر ذمہ دار ہے کہ پروڈکٹ (مصنوعات) کو Ubuy کے طور پر منزل مقصود ملک میں قانونی طور پر درآمد کیا جا سکتا ہے جیسا کہ Ubuy اور اس کے ملحقہ ادارے Ubuy کی ویب سائٹ پر خریدی گئی کسی بھی پروڈکٹ کو دنیا کے کسی بھی ملک میں درآمد کرنے کی قانونی حیثیت کے حوالے سے کوئی اثبات، نمائندگیاں یا کسی قسم کا وعدہ نہیں کرتے ہیں۔ اگر آرڈر کردہ پروڈکٹ پر پابندی یا ممنوع ہے اور منزل والے ملک میں کسٹم کلیئرنس حکام کی جانب سے منظور شدہ نہیں ہے تو صارف ریفنڈ کا اہل نہیں ہے۔

تاخیر کی وجوہات:

Ubuy کی طرف سے فراہم کردہ تخمینی ڈیلیوری ونڈو انتہائی معیاری ڈیلیوری کی عکاسی کرتی ہے۔ تاہم، کچھ آرڈرز بعض اوقات طویل ٹرانزٹ وقت کے تابع ہو سکتے ہیں جس کی وجہ یہ ہو سکتی ہے:

  • Bad weather خراب موسم
  • Flight delays پرواز میں تاخیر
  • National holidays or Festivalsقومی تعطیلات یا تہوار
  • Customs clearance procedures کسٹم کلیئرنس کے طریقہ کار
  • Natural Calamitiesقدرتی آفات
  • Massive Breakout of Disease بیماری کی وبا کا بڑے پیمانے پر پھیلنا
  • Other unforeseen circumstances دیگر غیر متوقع حالات

شپمنٹ کی ٹریکنگ:

ہمارے ٹریکنگ پیج پر آرڈر آئی ڈی نمبر استعمال کرتے ہوئے تمام ڈیلیوری کو ٹریک کیا جا سکتا ہے۔ آرڈر کو ٹریک کرنے کا آپشن ہماری ویب سائٹ کے نیچے تلاش کیا جا سکتا ہے۔ ایپ کے صارفین "ٹریک آرڈر" کا آپشن دیکھ سکتے ہیں جب وہ ایپ کے اوپری بائیں حصے میں مینو آئیکن پر کلک کرتے ہیں۔ صارف "میرے آرڈرز" پر کلک کر کے شپمنٹ کو آسانی سے ٹریک کر سکتا ہے۔

مزید مدد کے لیے بلا جھجھک ہماری سپورٹ ٹیم سے رابطہ کریں۔