آکٹون کھیلوں کی مارکیٹنگ اور ٹیلنٹ کی نمائندگی کرنے والی ایجنسی ہے.
آکٹگن کی بنیاد 1983 میں رکھی گئی تھی.
اپنے ابتدائی برسوں میں ، آکٹگن نے کھلاڑیوں کی نمائندگی کرنے اور توثیق کے معاہدوں پر بات چیت کرنے پر توجہ دی.
آکٹگن نے ایونٹ مینجمنٹ ، کفالت سے متعلق مشاورت ، اور ڈیجیٹل مارکیٹنگ کو شامل کرنے کے لئے اپنی خدمات میں توسیع کی.
1997 میں ، آکٹگن ایک عالمی مارکیٹنگ اور اشتہاری جماعت ، انٹرپبلش گروپ (آئی پی جی) کا ذیلی ادارہ بن گیا.
سالوں کے دوران ، آکٹگن دنیا بھر میں 50 سے زیادہ دفاتر کے ساتھ ، دنیا کی سب سے بڑی اسپورٹس مارکیٹنگ ایجنسی بن گیا ہے.
کمپنی نے متعدد اعلی ایتھلیٹوں ، کھیلوں کی ٹیموں اور برانڈز کے ساتھ مل کر اثر انگیز مارکیٹنگ اور کفالت کی مہم چلانے کے لئے کام کیا ہے.
آپ آکٹگن کی سرکاری ویب سائٹ ملاحظہ کرسکتے ہیں اور کھلاڑیوں کی نمائندگی سے متعلق پوچھ گچھ کے ل their ان سے رابطہ کی معلومات حاصل کرسکتے ہیں.
آکٹگن نے کھیلوں کے بہت سے مقابلوں کا انعقاد کیا ہے ، جس میں گولف ٹورنامنٹ ، ٹینس میچ ، باسکٹ بال کھیل اور بہت کچھ شامل ہے.
ہاں ، آکٹون اسپانسرشپ سے متعلق مشاورتی خدمات پیش کرتا ہے تاکہ برانڈز کو اسٹریٹجک کفالت کے مواقع کی شناخت اور محفوظ کرنے میں مدد ملے.
آکٹون مختلف کھیلوں کے کھلاڑیوں کے متنوع روسٹر کی نمائندگی کرتا ہے ، جس میں فٹ بال ، باسکٹ بال ، ٹینس ، گولف اور بہت کچھ شامل ہے.
کھیلوں کے شائقین اور ڈرائیو کی مصروفیات کے ساتھ برانڈز کو مربوط کرنے کے لئے آکٹگن ڈیجیٹل مارکیٹنگ چینلز ، جیسے سوشل میڈیا اور اثر انگیز شراکت داری کا فائدہ اٹھاتا ہے.