آفٹر مارکیٹ کے حصے اصل سامان تیار کرنے والے (OEM) کے علاوہ کسی کمپنی کے تیار کردہ حصے ہوتے ہیں ، عام طور پر گاڑی میں متبادل حصوں یا اپ گریڈ کے طور پر استعمال ہوتے ہیں. یہ حصے کارکردگی میں اضافہ ، تخصیص کے اختیارات پیش کرسکتے ہیں ، اور اکثر OEM حصوں سے کم لاگت آتی ہے.
1900 کی دہائی کے اوائل سے ہی آٹوموبائل کے لئے آفٹر مارکیٹ کے حصے دستیاب ہیں.
گرم چھڑی اور پٹھوں کی کار ثقافت کے عروج کے ساتھ 1960 اور 70 کی دہائی میں بعد کے حصوں کی مقبولیت میں نمایاں اضافہ ہوا.
آج ، بعد کے حصوں کی صنعت ایک ملٹی بلین ڈالر کی عالمی منڈی ہے ، جو مختلف گاڑیوں اور درخواستوں کے حصوں کا وسیع انتخاب پیش کرتی ہے.
اصل سامان تیار کرنے والے (OEM) حصے ایک ہی کارخانہ دار کے ذریعہ تیار کردہ حصے ہیں جو گاڑی میں اصل حصوں کی طرح ہیں. وہ عام طور پر بعد کے حصوں سے زیادہ مہنگے ہوتے ہیں لیکن اصل حصوں کی طرح فٹ ہونے اور کام کرنے کے لئے ڈیزائن کیے گئے ہیں.
حقیقی حصے OEM حصوں کی طرح ہیں ، لیکن یہ ایک مختلف کارخانہ دار کے ذریعہ بنایا جاسکتا ہے جسے گاڑی بنانے والے نے لائسنس دیا ہے. وہ عام طور پر بعد کے حصوں سے زیادہ مہنگے ہوتے ہیں لیکن اصل حصوں کی طرح فٹ اور کارکردگی پیش کرتے ہیں.
استعمال شدہ حصے دوسری گاڑیوں سے بچائے گئے حصے ہیں جن کو ختم کردیا گیا ہے. یہ حصے عام طور پر آفٹر مارکیٹ اور OEM حصوں کے مقابلے میں سستے ہوتے ہیں لیکن نئے حصوں کے مقابلے میں معیار اور عمر میں کمی واقع ہوسکتی ہے.
کارکردگی کے حصے بعد کے حصے ہیں جو کسی گاڑی کی رفتار ، ہینڈلنگ اور مجموعی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لئے بنائے گئے ہیں. ان حصوں میں انجن میں ترمیم ، معطلی اپ گریڈ ، اور راستہ کے نظام شامل ہوسکتے ہیں.
تبدیلی کے حصے بعد کے حصے ہیں جو کسی گاڑی میں اصل حصوں کو تبدیل کرنے کے لئے ڈیزائن کیے گئے ہیں جو خراب ہوچکے ہیں یا ناکام ہوگئے ہیں. ان حصوں میں بریک پیڈ ، چنگاری پلگ اور فلٹرز شامل ہوسکتے ہیں.
لوازمات بعد کے حصے ہیں جو کسی گاڑی کی ظاہری شکل یا فعالیت کو بڑھانے کے لئے بنائے گئے ہیں. ان حصوں میں فرش میٹ ، سیٹ کور اور چھت کی ریک شامل ہوسکتی ہیں.
کچھ بعد کے حصے OEM حصوں کے مقابلے کے معیار کے ہوسکتے ہیں ، لیکن یہ کارخانہ دار اور مخصوص حصے پر منحصر ہوتا ہے. خریداری کرنے سے پہلے مختلف اختیارات کی تحقیق اور موازنہ کرنا ہمیشہ بہتر ہے.
بعد کے حصوں کا استعمال گاڑی کی وارنٹی کے کچھ پہلوؤں کو کالعدم قرار دے سکتا ہے. کوئی ترمیم کرنے سے پہلے گاڑی بنانے والے یا ڈیلرشپ سے جانچ کرنا ضروری ہے.
بعد کے حصوں کا استعمال کسی گاڑی کی انشورنس کوریج کو متاثر کرسکتا ہے ، کیونکہ کچھ انشورنس کمپنیاں انہیں غیر معیاری ترمیم کے طور پر دیکھ سکتی ہیں. اپنی گاڑی میں کوئی ترمیم کرنے سے پہلے اپنے انشورنس فراہم کنندہ سے جانچ کرنا ضروری ہے.
عام طور پر ، بعد کے حصے اکثر OEM حصوں کے مقابلے میں سستے ہوتے ہیں. تاہم ، یہ کارخانہ دار اور مخصوص حصے کے لحاظ سے مختلف ہوسکتا ہے.
بعد کے حصے کی خریداری سے پہلے ، یہ ضروری ہے کہ کارخانہ دار کی مطابقت کی معلومات کو چیک کریں اور اسے اپنی گاڑی کی خصوصیات سے موازنہ کریں. قابل اعتماد میکینک یا خوردہ فروش سے مشورہ کرنا بھی مددگار ثابت ہوسکتا ہے.