اباؤڈنگ ایک ایسا برانڈ ہے جو شادی کے لباس اور شام کے باضابطہ گاؤن میں مہارت رکھتا ہے. وہ دلہنوں ، دلہنوں اور دیگر خاص مواقع کے ل stylish وسیع پیمانے پر سجیلا اور سستی اختیارات پیش کرتے ہیں.
اباؤڈنگ کی بنیاد 2011 میں رکھی گئی تھی.
یہ برانڈ چین میں مقیم ہے اور اس نے پوری دنیا میں مقبولیت حاصل کی ہے.
ابواڈنگ سستی قیمتوں پر اعلی معیار کے لباس فراہم کرنے پر مرکوز ہے.
ان کی آن لائن مضبوط موجودگی ہے اور وہ اپنی مصنوعات کو عالمی سطح پر بھیجتے ہیں.
اباؤڈنگ کو ان کی کسٹمر سروس کے لئے مثبت جائزے اور ان کے ڈیزائن میں تفصیل کی طرف توجہ ملی ہے.
جے جے ہاؤس ایک آن لائن خوردہ فروش ہے جو شادی کے لباس اور باضابطہ لباس کی ایک وسیع رینج پیش کرتا ہے. ان کے پاس ایک بہت بڑا انتخاب ہے اور وہ حسب ضرورت اختیارات پیش کرتے ہیں.
ڈیوڈ کا دلہن ایک مشہور دلہن خوردہ فروش ہے جو پورے امریکہ میں جسمانی اسٹورز رکھتا ہے. وہ شادی کے مختلف لباس ، دلہن کے لباس اور لوازمات پیش کرتے ہیں.
عزیزی ایک آن لائن دلہن کا خوردہ فروش ہے جو اپنی مرضی کے مطابق شادی شدہ لباس اور دلہن کے لباس پر مرکوز ہے. وہ سائز اور شیلیوں کی ایک وسیع رینج پیش کرتے ہیں.
اباؤڈنگ مختلف طرزوں ، کپڑے اور سائز میں شادی کے لباس کا ایک متنوع مجموعہ پیش کرتی ہے. وہ مختلف ترجیحات اور بجٹ کو پورا کرتے ہیں.
اباؤڈنگ مختلف رنگوں ، ڈیزائنوں اور لمبائی میں دلہن کے لباس کی ایک حد فراہم کرتی ہے. وہ جسم کی مختلف اقسام اور طرز کی ترجیحات کے ل options اختیارات پیش کرتے ہیں.
اباؤڈنگ خاص مواقع کے لئے موزوں خوبصورت اور سجیلا رسمی شام کے گاؤن پیش کرتی ہے. ان کے پاس مختلف لمبائی ، کپڑے اور ڈیزائن میں اختیارات ہیں.
جہاز رانی کے طریقہ کار اور منزل کے لحاظ سے ابواوڈنگ لباس کے لئے ترسیل کا وقت مختلف ہوسکتا ہے. یہ عام طور پر 7-20 کاروباری دن تک ہوتا ہے.
ہاں ، ابواوڈنگ کسٹم سائز کے ل the آپشن فراہم کرتی ہے. ان کے پاس سائز کا چارٹ اور ہدایات ہیں کہ کس طرح کامل فٹ کو یقینی بنانے کے ل measure پیمائش کی جائے.
ہاں ، بین الاقوامی شپنگ میں منزل مقصود کے ضوابط کے مطابق اضافی کسٹم فیس ، ٹیکس ، یا درآمدی ڈیوٹی لگ سکتی ہے. صارفین ان فیسوں کے ذمہ دار ہیں.
اباؤڈنگ کی واپسی کی پالیسی ہے جو مصنوع وصول کرنے کے 7 دن کے اندر اندر واپسی کی اجازت دیتی ہے. تاہم ، واپسی شپنگ کے اخراجات کے لئے صارف ذمہ دار ہے.
اباؤڈنگ اپنی ویب سائٹ پر ای میل اور آن لائن چیٹ کے ذریعہ کسٹمر سروس سپورٹ فراہم کرتی ہے. وہ جوابدہ ہیں اور ان کا مقصد کسی بھی پوچھ گچھ یا خدشات میں مدد کرنا ہے.